Ladybird is het kwaliteitsmerk op instapniveau van de Pronovias Group. Ladybird spreekt een brede groep bruiden aan en biedt toegankelijke bruidsmode en jurken met een onberispelijke pasvorm en eigentijds design.

De nieuwe huisstijl werd eind augustus 2021 geïntroduceerd bij aanstaande bruiden, samen met de lancering van de geoptimaliseerde website én de onthulling van de nieuwe 2022 ‘Riviera Dreaming‘-collectie. Deze nieuwe bruidsjurken zijn vanaf augustus/september beschikbaar in de winkel.

“Met onze nieuwe look en feel én moderne, frisse bruidsmode spreken we bruiden over de hele wereld aan,“ Ingrid van den Brink, Head of Design en Creative Director.

De nieuwe looks worden gekenmerkt door perfect geplaatste kanten applicaties, verleidelijke halslijnen en edgy transparante details. Ze bedekken de juiste delen van het lichaam en laten precies de juiste plekken zichtbaar.

Het getalenteerde designteam creëerde jurken met romantische elegantie en vrouwelijke accenten. Lijfjes worden geaccentueerd met nieuwe, spannende typen kant en gaan over diepe V-halslijnen met subtiele pailletten voor een vleugje glans.

Jurken met lange, nauwsluitende mouwen zijn al sinds jaar en dag favoriet bij bruiden vanwege hun veelzijdigheid en elegantie. Ladybird heeft haar nieuwe collectie uitgebreid met afneembare kanten mouwen, volumineuze ballonmouwen en delicate transparante mouwen voor een romantische look.

 

Dit bericht op Instagram bekijken

 

Een bericht gedeeld door Ladybird (@ladybirdbridal)

 

Dit bericht op Instagram bekijken

 

Een bericht gedeeld door Ladybird (@ladybirdbridal)